Jääkö viestit saamatta?

Ovatko yhteystietosi ajan tasalla jäsenrekisterissä?  Yhdistyksemme tarjoaa sinulle koulutuksia, tapahtumia, teemapäiviä ja virkistystoimintaa. Lähetämme postia pääsääntöisesti vain sähköisesti. Pidäthän yhteystietosi aina ajan tasalla!

JHL liitto on edunvalvonnan keskeisin ja tärkein toimija. Liiton toimesta tehdään suuret linjaukset. Myös liiton näkökulmasta on ehdottoman tärkeää, että kaikki jäsenemme saadaan tarvittaessa nopeasti kiinni. Saat kohdeviestinä oman sopimusalasi ajantasaista ja luotettavaa tietoa ja saat tiedon heti, olitpa töissä tai lomalla.

Mielenilmaisu- tai työtaistelutilanteissa on hyvä olla myös henkilökohtainen kännykkänumero ja sähköpostiosoite jäsenrekisterissä. Näissä tilanteissa työnantajan sähköpostiosoite ja kännykkä ei ole paras vaihtoehto viestintään

Liiton viestintä ja yhteydenotot keskitetään tulevaisuudessa yhä enemmän sähköisiin palveluihin. Liiton jäsenrekisteristä ei luovuteta tietoja ulkopuolisille tahoille.

Voit päivittää tietosi itse Oma JHL:ssa.

Käy heti tarkistamassa yhteystietosi!