Liity jäseneksi!

JHL on ammattiliitto, joka yhdistää kunnissa, valtiolla ja yksityisissä hyvinvointipalveluissa työskentelevät ammattilaiset sekä näille aloille opiskelevat.

Liiton palvelut

JHL:n jäsenenä saat turvaa, tukea, neuvoja ja palvelua erilaisissa työelämän tilanteissa. Ammattiliiton jäsenenä olet mukana kehittämässä työelämää: yhteisten pelisääntöjen neuvottelemista, valvomista ja oikeudenmukaisuutta. JHL edistää jäsentensä toimeentuloa, työhyvinvointia ja työturvallisuutta sekä kehittää laadukkaita julkisrahoitteisia palveluita. Yhdellä jäsenmaksulla saat käyttöösi kaikki liiton, työttömyyskassan, aluetoimiston ja yhdistyksesi palvelut ja edut. JHL:n jäsenmaksun saat vähentää verotuksessasi.

Tutustu liiton tarjoamiin vapaa-ajan etuihin!

Jäsenmaksu

JHL:n kokonaisjäsenmaksu on 1,38 % kaikista ansiotuloista ennen veroja. Jäsenmaksu on verotuksessa vähennyskelpoinen. Jäsenmaksun voit maksaa joko valtuuttamalla työnantajasi perimään sen suoraan palkasta tai maksamalla sen itse. Minimijäsenmaksua maksavat ne jäsenet, joilla ei ole palkka- tai siihen verrattavaa tuloa. Jäsenmaksulaskurilla voit laskea jäsenmaksusi.

Liity tästä!

Jäsenedut