Liity jäseneksi!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

JHL on ammattiliitto, joka yhdistää kunnissa, valtiolla ja yksityisissä hyvinvointipalveluissa työskentelevät ammattilaiset sekä näille aloille opiskelevat.

JHL:n jäsenenä saat turvaa, tukea, neuvoja ja palvelua erilaisissa työelämän tilanteissa. Ammattiliiton jäsenenä olet mukana kehittämässä työelämää: yhteisten pelisääntöjen neuvottelemista, valvomista ja oikeudenmukaisuutta. JHL edistää jäsentensä toimeentuloa, työhyvinvointia ja työturvallisuutta sekä kehittää laadukkaita julkisrahoitteisia palveluita. Yhdellä jäsenmaksulla saat käyttöösi kaikki liiton, työttömyyskassan, aluetoimiston ja yhdistyksesi palvelut ja edut. JHL:n jäsenmaksun saat vähentää verotuksessasi.

Tutustu liiton tarjoamiin vapaa-ajan etuihin!