Yhdistyksemme

Yhdistys JHL 824 on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan sekä oppilaitosten työntekijöille

JHL toimii sen puolesta, että sinunkin ammattialasi erityiskysymykset tulevat huomioiduksi. Ammattiliitto tarjoaa Sinulle parhaan turvan työsuhteisiin liittyvissä erityis- ja muutostilanteissa.

• JHL toimii työelämän kehittäjänä ja jäsentensä työmarkkina-aseman vahvistajana
  • JHL solmii työ- ja virkaehtosopimuksia ja valvoo niiden noudattamista
  • JHL parantaa jäsentensä koulutusmahdollisuuksia, yhteiskunnallista tietoisuutta ja ammattitaitoa

Yhdistys JHL 824 on Turussa toimiva jäsenyhdistys, joka kokoaa edunvalvontansa piiriin kaikki ne valtion tai yksityisen sektorin työntekijät, jotka työskentelevät sosiaali- tai terveydenhuoltoalalla tai oppilaitoksessa. Yhdistyksen toimialue on Varsinais-Suomi.

Yhdistyksen JHL 824 tavoitteena on sinunkin työhösi liittyvän edunvalvonnan turvaaminen. Valtaosa tämänkin yhdistyksen jäsenistä kuuluu pieniin työpaikkoihin, joissa mahdollisesti ei ole omaa luottamusmiestä. Parhaiten voit varmistaa edunvalvontasi olemalla itse aktiivinen! Kun haluat tukea ja/tai apua edunvalvontaasi liittyvissä ongelmatilanteissa, ota mahdollisimman pian yhteyttä hallituksen jäseniin.

Haluatko mukaan yhdistyksen toimintaan?

Yhdistyksesi kautta voit osallistua erilaisiin tapahtumiin, vaikuttaa liiton toimintaan ja siihen, miten asioita omalla työpaikallasi hoidetaan. Osallistua voit yhdistyksen jäsenenä tai hakeutumalla johonkin yhdistyksen toimihenkilötehtävään.

Jos haluat mukaan yhdistystoimintaan, otathan rohkeasti yhteyttä meihin Hallitus, tai seuraa Etusivu:n uutisita koska yhdistyksellä on seuraava kevät/syyskokous jossa hallituksen jäseniä valitaan.